Ondernemers

Van een bloeiende economie profiteren we allemaal: het zorgt voor banen en we worden rijker. Daardoor kunnen we belangrijke dingen als zorg, onderwijs en uitkeringen betalen. Het zijn ondernemers die de Nederlandse economie laten bloeien. Daarom willen we hen zo veel mogelijk ruimte geven.

Het midden- en kleinbedrijf zijn dé banenmotor van de gemeente. Als het goed gaat met de lokale ondernemers, dan gaat het goed met de gemeente.

De coronacrisis heeft onze Berkellandse bedrijven en ondernemers hard geraakt. Daarom willen wij ondernemers de komende periode blijven ondersteunen. Zo dragen we bij aan een bloeiende economie, banen voor onze inwoners en innovatieve technieken voor de toekomst. De VVD ondersteunt het team Economische Zaken in Berkelland dan ook van harte.

Wij willen zo min mogelijk regels, want die staan ondernemers alleen maar in de weg. Wij willen lage belastingen. Voor mensen, maar ook voor bedrijven. Wij willen dat bedrijven makkelijker kredieten kunnen krijgen om te investeren in personeel of apparaten. Minder regels en lage lasten zorgen ervoor dat ondernemers de kans krijgen om te innoveren.