Wat staat er volgens jou TO DO in Berkelland?

Geloof het of niet, maar het kan in Berkelland nóg beter en nóg mooier worden. Hoe? Door TO DO's te concretiseren! Help je mee? check: www.todo-berkelland.nl

Daarom gaan we de gemeente in om te bespreken wat er beter moet, om daar in de gemeenteraad mee aan de slag te gaan. Vanaf nu maken we het concreter: met het opstellen van een TO-DO-lijst. Voor Berkelland. Jij kan hem aanvullen!

Op die lijst komen grotere problemen, zoals verzakkingen en wateroverlast, te veel werkloosheid of te veel criminaliteit. Maar ook kleinere ergernissen of obstakels. Zoals slechte straatverlichting, afval dat in sommige buurten te weinig wordt opgehaald, scholen waar te hard wordt gereden of parkeerbeleid dat fijn is voor bezoekers maar een drama voor bewoners. We willen het allemaal weten en op onze lijst zetten.

Want dit is hoe we onze mooie gemeente voor iedereen nóg beter maken: met elkaar bespreken wat er beter moet en daar vervolgens optimistisch, nuchter en doelgericht mee aan de slag gaan!

HOE VUL JE DE LIJST AAN?

Surf naar www.todo-berkelland.nl